sunnuntai 9. joulukuuta 2007

SUHTEELLISTA

Musamaailman asiakkailleen tarjoamat palvelut eivät käsittääkseni kuulu kanta-asiakkuuden piiriin. Kuitenkin jotkut kuuluisat suomalaiset muusikot toimivat Musamaailman promootiotehtävissä ja näin saavat alennusta tuotteista ja palveluista. Myös henkilöt jotka tekevät tarpeeksi pienempiä ostoksia tai sitten tarpeeksi suuren kertaoston pääsevät varmaankin osalliseksi mahdollisista alennuksista.

Olen itse satunnaisasiakas, eli siis hankin silloin tällöin yrityksen tuotteita tai palveluita. Kuten olen jo aikaisemmin maininnut, asioin myös muissa Helsingin musiikkiliikkeissä, mutta ehdottomasti parasta palvelua ja itselleni sopivimmat tuotteet löytyvät Musamaailmasta.

En ole koskaan antanut varsinaista asiakaspalautetta liikkeelle, mutta luulisin, että he ymmärtävät asiakkaan tarpeet ja tietävät, että milloin asiakas on tyytyväinen saamaansa palveluun. 

Ei kommentteja: